Зразу почав перевірку даного девайсу.
В комплекті йде голуба коробочка (мозги) та близько 50 кабелів для різних авто.
Та CD диск з документацією та софтом.
В блоці живлення прийшлось одразу замінити вилку бо в оригіналі стояла вилка американка.
Також куплено додатковий подовжувач бо китайці пожаліли 2 метри дроту.
Почав шукати побільше інформації про нього. Та на справді інформації не так вже й багато, а що є в закритих форумах. Щось нарив на http://autoprogs.ru/korrektirovka-odometrov-209/digiprog-iii-1761/, а дещо скачував з польського порталу http://chomikuj.pl/. одним словом всього по трошки.
Документація на cd неповна і частково застаріла.
Для першого експерименту попався Seat Inca
Згідно документації що була на диску зрозумів, що всі Seat можна читати і міняти по OBD, але це була хибна інформація.
Підключивши прилад по OBD автомобіль не прочитався, як кажуть перший блін комом.
Важливо: При підключенні по OBD живлення в Digiprog підключати не потрібно. Прилад бере живлення з OBD. Тому краще попіклуватись, щоб був добрий акумулятор або хоч би було включено зарядний пристрій. Халатність може дорого обійтись.
Для другого підходу попався SSanYong Rexton 2-го покоління.Інструкція "SSANGYONG REXTON C46.pdf" Для зміни його пробігу необхідно знімати панель приладів. Береться кабель з прищепкою ST01 (01/2) і чіпається на мікросхему 93CS46 Перший пін мікросхеми співпадає з з першим піном прищепки (помічений червоним )
Та тут знову чекав неприємний сюрприз китайська прищепка виявилась неякісна.
Покуривши інтернет дізнався що потрібна прищепка SOIC 8 і найкращими є фірми 3M та POMONA.
Та ціна їх мене дуже неприємно вразила від 360 грн. до 1000 грн. за штуку.
Тоді покопавшись в неті взяв китайський аналог кращої якості ніж той що прийшов в посилці.
Важливо: стадартний пароль до Digiprog -"1" (одиничка).
Підключившись до приладу зайшов в меню:
"CAR/TRUK"-"SSANGYONG"-"Rexton C46"
Прилад попросив підключити кабель до і натиснути ОК (галочку).
Прилад считав інформацію та вона не відповідала дійсності. Це насторожило, що щось не так але дозволив записати новий показник.
Включивши в автомобіль щиток показався старий показник.
Першим, що прийшло в голову це те що мабуть була погано підключена прищепка і було ще раз щиток підключили до приладу і знову те саме.
Вирішив попробувати ще раз і цей раз показало дійсний показник і записало новий.
Став думати чому з першого разу не вдалося. В голову закралась думка що останній раз мабуть вибрав не той автомобіль, а помилково вибрав Rodius. Перевірив і інформація підтвердилась.
Зайшовши в пункт меню Rexton C46 побачив що там пише мікросхема 93C46, а в Rodius 93CS46.В щитку стояла 93CS46. Хоч в інструкціях пише все навпаки.
В китайському приладі не найкращої якості тач скрін тому будьте уважні вибираючи пункти меню, а ще краще користуйтеся стилусом.
В приладі також є можливість считування інформації з мікосхеми в прилад. Правка в Hex редакторі та заливка на мікросхему. Також скидування даних на пк.
Важливо: необхідно робити резервну копію дампу мікросхуми в прилад щоб потім уникнути лишніх проблем.
Пр це все в іншій статті.
Немає коментарів:
Дописати коментар